ניהול קמפיינים
קידום אורגני
בניית אתרים
כרטיס דיגיטלי

אם לא תקדם את האתר שלך, המתחרים שלך יעקפו אותך

נכון להיום ישנם כ 200 פרמטרים שונים לקידום אתר במנוע החיפוש גוגל, להלן שני עשר הפרמטרים העיקריים בשנת 2023

תוכן איכותי ורלוונטי

תוכן איכותי, ייחודי ורלוונטי לקהל היעד שלך, יצירת והטמעת קובץ Sitemapטעינת אתר מהירה ׁ(לא יותר מ 2.8 שניות) , חוויית המשתמש חיובית, מבנה ניווט ברור, פשוט ואינטואיטיבי.

ידידותי למשתמש

האתר חייב להיות מותאם לצפייה ממכשירים ניידים, מספר קישורים פנימיים איכותיים בין דפי האתר, עידוד המשתמשים לבלות זמן רב יותר באתר.

קישורים איכותיים

בניית אמון עם המשתמשים דרך תכנים איכותיים, בניית קישורים איכותיים מאתרים רלוונטיים, אתר חייב להיות מאובטח עם תעודת SSL.

מקום ראשון בגוגל בקטגוריה תחרותית

בונים לך קמפיין פרסום

בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי, חשוב מאוד להתאים את המסרים והקמפיינים ללקוחות הספציפיים אותם רוצים לפנות. במקום קמפיין כללי שמנסה "לדבר לכולם", הגישה המומלצת היא קמפיין ממוקד ומותאם אישית על בסיס נתונים ומחקר על הלקוח.

בזכות גישה זו, אנו משיגים שיעורי המרה גבוהים יותר של לקוחות פוטנציאליים ללקוחות ממשיים, ומגדילים את הכדאיות והרווחיות של הקמפיינים השיווקיים של הלקוחות שלנו.

מחקר הזדהות לקוח

בשלב הראשון אנו מבצעים "מחקר הזדהות לקוח" בעזרת תוכנה ייעודית. התוכנה מאפשרת להציג לקבוצת לקוחות פוטנציאליים מספר אפשרויות עיצוב ותוכן של מודעות דיגיטליות, ולבחון את תגובתם והעדפותיהם ביחס לצבעים, תמונות, אייקונים ומרכיבים נוספים.

בדיקת משתנים

בשלב השני אנו בוחנים מספר משתנים על קהלי לקוחות שונים, כדי להבין מה עובד טוב יותר עבור כל סוג לקוח. לדוגמה, בודקים איזה סוג תוכן מעניין יותר גברים לעומת נשים או בגילאים שונים, באיזה שעות כדאי יותר לפרסם, ועוד.

אופטימיזציה ואפקטיביות

בשלב השלישי אנו מבצעים אופטימיזציה של הקמפיין על בסיס הממצאים. אנו בוחרים את המסרים, העיצוב והפרמטרים האופטימליים עבור כל קהל יעד, ומודדים את אפקטיביות הקמפיין באופן שוטף כדי להמשיך ולשפר אותו.

לפרטים, ייעוץ ולהצעת מחיר